Pages

marți, 19 mai 2015

Furdui Iancu este peste tot

Pe străzile din Tiumen e foarte ușor să uiți de tine. Au înflorit corcodușii, iar mirosul ce te însoțește de la un capăt de trotuar la altul își are un singur rival - muzica. De pe stâlpuri tronează mici boxe, din care susură blând diverse arii încântătoare. Ce poate fi mai frumos decât să te plimbi pe sub copacii înfloriți, ascultându-l pe Frank Sinatra?!
Ieri, în schimb, s-a produs o schimbare. Așteptam prefacerea extraordinară a roșului în verde, la semafor, când o voce gravă m-a scos din visare. Pentru un scurt moment, am crezut că ceea ce ascultam era în română. Vocea cântărețului aducea foarte mult cu cea a lui Furdui Iancu, același timbru vibrant și, îmi închipuiam eu, aceleași expresii faciale. Cine e Furdui Iancu? Ei bine, am să vi-l descriu precum este trecut în registrul meu - cântărețul de muzică populară preferat de mama mea. Probabil că această explicație nu vă ajută mult, nici n-ar avea cum.
Ajung inevitabil la o concluzie - fiecare țară își are propriul Furdui Iancu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu