Pages

duminică, 22 decembrie 2013

Ceasul

Ceasul de la mana spune multe lucruri despre posesor. Sau cel putin asa am invatat pe cand eram scolarita. Ceasul insemna putere, responsabilitate si chiar farmec. Dar cel mai mult, ceasul era obiect de mandrie. Pe vremea aceea ne faleam intre noi cu ceasurile de la mana. Foarte multe nu s-au schimbat de atunci. Acum ne falim cu telefoanele noastre mobile.

Primul meu ceas avea cadran rotund, cu margine aurie si fundal negru cu limbi aurii si curea neagra. Nici ca se putea sa fiu mai mandra de el. Si cu toate acestea, tot am reusit sa-i pierd cheita. Asa ca de fiecare data cand se dadea ora inapoi, fiindu-mi prea lene sa-i desfac capacul si sa umblu efectiv la limbi, faceam calcule matematice complexe. Scadeam o ora din cea afisata pe ecran.
Acest fel de calcul nu i-a suras, se pare, profesorului meu de muzica, care se nimerise sa fie langa banca mea si s-a gandit sa nu ne deranjeze cu intrebarea si sa se uite pur si simplu la ceasul de la mana mea. L-a privit o data si apoi s-a incruntat. Iar dupa ce s-a uitat a doua oara, a concluzionat: « ceasul asta al tau merge dupa fabrica de oua ».

Dar tot se prezenta mai bine decat cel al unei colege de clasa. Intarziind mai bine de 20 de minute intr-o dimineata, colega i-a spus cu glas tanguitor profesorului de matematica « Nu mi-a sunat ceasul ». Si cred sincer ca profesorul s-a bucurat. Ne astepta rezolvarea atator ecuatii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu